Структура
кіраўнік адміністрацыі - Пярэдня Вадзім Аляксандравіч
Пярэдня Вадзім Аляксандравіч
кіраўнік адміністрацыі
Вырашаемыя пытанні:
- пытанні захавання законнасці і падтрыманне грамадскага парадку, супрацьдзеяння экстрэмізму, у тым ліку тэрарызму;
- фарміравання і выканання бюджэтнага каштарысу;
- агульнай стратэгіі сацыяльна-эканамічнага развіцця раёна;
- распарадчай дзейнасці па крэдытах;
- арганізацыі атрымання бюджэтных і іншых даходаў і ажыццяўлення кантролю за іх мэтавым выкарыстаннем; рэалізацыі дзяржаўнай кадравай палітыкі з кіруючымі кадрамі і іх рэзервам;
- падбору і расстаноўкі кадраў;
- распараджэння маёмасцю адміністрацыі раёна;
- стварэння пастаянных і часовых камісій адміністрацыі раёна, вызначэння іх паўнамоцтваў і каардынацыі іх работы; мабілізацыйных планаў, тэрытарыяльнай і грамадзянскай абароны.
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю:
першы намеснік кіраўніка адміністрацыі - Сакалоў Максім Мікалаевіч
Сакалоў Максім Мікалаевіч
першы намеснік кіраўніка адміністрацыі
Вырашаемыя пытанні:
- пытанні выканання прагнозных паказчыкаў па напрамках дзейнасці;
- рэалізацыі Генеральнага плана развіцця раёна;
- рэалізацыі дзяржаўнай жыллёвай палітыкі;
- забеспячэння вырашэння пытанняў па размяшчэнні аб'ектаў будаўніцтва на тэрыторыі раёна, у тым ліку жыллёвага фонду, уключаючы арганізацыю будаўніцтва жылых памяшканняў сацыяльнага карыстання, прадастаўлення такіх памяшканняў;
- аб'ектаў сацыяльна-культурнага прызначэння, размяшчэння іншых аб'ектаў ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку;
- кантролю будаўніцтва і ўводу ў эксплуатацыю аб'ектаў па напрамках дзейнасці;
- забеспячэння арганізацыі абмеркавання на тэрыторыі раёна важных пытанняў мясцовага і рэспубліканскага значэння па пытаннях будаўніцтва на тэрыторыі раёна ў адпаведнасці з нарматыўна-прававымі актамі;
- забеспячэння прадастаўлення льготных крэдытаў, субсідый грамадзянам, якія знаходзяцца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў у адпаведнасці з заканадаўствам;
- падбору пляцоўкі для рэалізацыі інвестыцыйнай дзейнасці рэалізацыі работы з рэзервам кадраў;
- каардынацыі работы ў дачыненні да прыняцця рашэнняў па адчужэнні маёмасці (жылога памяшкання), якая належыць паўналетняму, прызнанаму ва ўстаноўленым парадку недзеяздольным.
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю:
намеснік кіраўніка адміністрацыі - Асадчая Алена Анатольеўна
Асадчая Алена Анатольеўна
намеснік кіраўніка адміністрацыі
Вырашаемыя пытанні:
- пытанні арганізацыі і развіцця дашкольнай і агульнай сярэдняй адукацыі, выхавання дзяцей і падлеткаў;
- камісіі па справах непаўналетніх;
- арганізацыі медыцынскага абслугоўвання насельніцтва і развіцця раённай сістэмы аховы здароўя;
- кантролю за санітарна-эпідэміялагічнай абстаноўкай; арганізацыі санаторна-курортнага лячэння і аздараўлення насельніцтва раёна;
- ідэалагічнай работы, у тым ліку сярод насельніцтва; рэалізацыі дзяржаўнай маладзёжнай палітыкі;
- культуры і рэлігіі;
- арганізацыі ўзаемадзеяння з палітычнымі партыямі і грамадскімі аб'яднаннямі;
- развіцця фізічнай культуры, спорту і турызму; сацыяльнай абароны насельніцтва, арганізацыі адраснай сацыяльнай дапамогі малазабяспечаным грамадзянам;
- выканання прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця па напрамках дзейнасці;
- барацьбы са злачыннасцю, правапарушэннямі, п'янствам, наркаманіяй.
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю:
намеснік кіраўніка адміністрацыі - Букаткіна Любоў Леанідаўна
Букаткіна Любоў Леанідаўна
намеснік кіраўніка адміністрацыі
Вырашаемыя пытанні:
- пытанні кантролю за дзейнасцю, у тым ліку фінансава-гаспадарчай, арганізацый уласнікаў (таварыстваў уласнікаў, арганізацый забудоўшчыкаў), а таксама арганізацыі работы па гэтым напрамку;
- вызначэння парадку работы па выкананні пастаноў судоў, органа, які вядзе адміністрацыйны працэс, якія вынеслі пастанову аб накладанні адміністрацыйнага спагнання ў выглядзе грамадскіх работ; утрымання, рамонту і павышэння ўзроўню добраўпарадкавання аб'ектаў жыллёва-камунальнай гаспадаркі;
- энергазберажэння на камунальных прадпрыемствах, падведамных адміністрацыі раёна; выканання прагнозных паказчыкаў па напрамку дзейнасці;
- кіраванні камунальнымі прадпрыемствамі па арганізацыі функцыянавання дзяржаўнай сістэмы па надзвычайных сітуацыях і грамадзянскай абароне;
- развіцця, утрымання, рамонту і рэканструкцыі транспартнай інфраструктуры, аб'ектаў добраўпарадкавання дарог; развіцця аб'ектаў добраўпарадкавання раёна, азелянення;
- каардынацыі забеспячэння раёна цеплавой і электрычнай энергіяй, эксплуатацыі і рамонту цеплавых і электрычных сетак;
- кантролю за санітарна-эпідэміялагічнай абстаноўкай у раёне і замацаванай прыгараднай зоне ў частцы добраўпарадкавання і навядзення парадку на зямлі; кантролю за правядзеннем раскопак;
- арганізацыі захоўвання транспартных сродкаў насельніцтва, работы аўтастаянак, парковак і ГБК;
- каардынацыі работы па арэндзе аб'ектаў камунальнай уласнасці;
- каардынацыі работы па вонкавым асвятленні раёна;
- ліквідацыі наступстваў надзвычайных сітуацый і правядзення эвакуацыйных мерапрыемстваў.
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю:
намеснік кіраўніка адміністрацыі - Бяляева Аліна Вячаславаўна
Бяляева Аліна Вячаславаўна
намеснік кіраўніка адміністрацыі
Вырашаемыя пытанні:
- пытанні каардынацыі работы ўпраўленняў і аддзелаў адміністрацыі раёна ў частцы сацыяльна-эканамічнага развіцця, знешнеэканамічнай дзейнасці;
- выкананне прагнозу сацыяльна-эканамічнага развіцця па напрамках дзейнасці;
- узаемаразлікаў паміж суб'ектамі гаспадарання; своечасовай выплаты заработнай платы арганізацыямі раёна;
- развіцця прадпрымальніцтва і прыцягнення інвестыцый;
- сацыяльна-эканамічнага спаборніцтва;
- спажывецкага рынку;
- бытавога абслугоўвання насельніцтва і грамадскага харчавання;
- арганізацыі і правядзення кірмашоў;
- супрацоўніцтвы ў навукова-тэхнічнай і банкаўскай сферах, фінансава-прамысловых групах і міжнароднай прамысловай кааперацыі;
- энергазберажэння, зніжэння матэрыялаёмістасці прадукцыі.
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю:
кіраўнік спраў - Натычка Юрый Міхайлавіч
Натычка Юрый Міхайлавіч
кіраўнік спраў
Вырашаемыя пытанні:
- пытанні арганізацыйна-гаспадарчага забеспячэння прыёму дэлегацый;
- арганізацыі работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;
- падрыхтоўкі пасяджэнняў адміністрацыі раёна;
- арганізацыі справаводства;
- кантролю выканальніцкай і працоўнай дысцыпліны;
- кантролю работы службы "адно акно";
- утрымання, рамонту і аховы будынка адміністрацыі раёна;
- гаспадарчага забеспячэння дзейнасці апарата адміністрацыі раёна;
- рэгістрацыі запісаў актаў грамадзянскага стану;
- рэгістрацыі насельніцтва;
- арганізацыі інфармацыйнай работы пры правядзенні рэферэндумаў і выбараў;
- выканання прагнозных паказчыкаў сацыяльна-эканамічнага развіцця па напрамку дзейнасці.
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю:
Вышэйстаячы дзяржаўны орган – Мінскі гарадскі выканаўчы камітэт (прасп. Незалежнасці, 8, 220030, г.Мінск)): https://minsk.gov.by/
Рэжым работы:
- пн-чц: 8:45 - 18:00, абедзенны перапынак: 13.00-14.00
- пт: 8:45 - 16:45, абедзенны перапынак: 13.00-14.00
- сб-нд: выхадны
Працягласць работы ў працоўны дзень, які непасрэдна папярэднічае дзяржаўнаму святу або святочнаму дню, скарачаецца на адну гадзіну.