Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб адміністрацыі Першамайскага раёна
Выконваемыя функцыі
- Арганізацыя і вядзенне справаводства, падрыхтоўка выпісак з рашэнняў адміністрацыі, якія знаходзяцца ў архіве адміністрацыі (з 1994 г.);
- Прыём і рэгістрацыя дакументаў ад прадпрыемстваў, арганізацый, устаноў, юрыдычных і фізічных асоб;
- Забеспячэнне ўліку пісьмовых, вусных і электронных зваротаў грамадзян, дакументаў дзяржаўных органаў і арганізацый, даручэнняў кіраўніцтва адміністрацыі раёна, звязаных з іх разглядам, іншых дакументаў, кантроль за іх своечасовым выкананнем.
Электронная пошта:
Таксама гэты электронны адрас не выкарыстоўваецца для афіцыйнай перапіскі паміж дзяржаўнымі органамі і арганізацыямі.
начальнік аддзела
Тамілко Таццяна Аляксандраўна
тэлефон +375 17 215 25 50, кабінет 403
кантроль за арганізацыяй і вядзеннем справаводства, падрыхтоўка выпісак з рашэнняў адміністрацыі, якія знаходзяцца ў архіве адміністрацыі (з 1994 г.)
старэйшы інспектар
тэлефон +375 17 215 23 97, кабінет 409
(часова: тэлефон +375 17 215 27 40, кабінет 410)
вядзенне ўліку пісьмовых і вусных зваротаў грамадзян, юрыдычных асоб, якія паступілі ў адміністрацыю раёна, а таксама зваротаў з вышэйстаячых дзяржаўных органаў
загадчык групы дакументазвароту і кантролю
тэлефон +375 17 358 12 23, кабінет 407
(часова: тэлефон +375 17 215 23 97, кабінет 409)
вядзенне ўліку электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступілі ў адміністрацыю раёна; арганізацыя кантролю за выкананнем рашэнняў адміністрацыі; выкананне комплексу мер па фарміраванні пратаколаў пасяджэнняў адміністрацыі і перадачы ў архіў у адпаведнасці з дзейнiчаючымi нормамі
старэйшы інспектар
тэлефон: +375 17 215 27 40, кабінет 410
(часова: тэлефон адсутнічае, кабінет 406)
вядзенне ўліку нарматыўных актаў і службовых дакументаў, якія паступілі ў адміністрацыю раёна ў тым ліку з дзяржаўных органаў і арганізацый
Парадак разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб
Звароты грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступілі ў адміністрацыю Першамайскага раёна г.Мінска, разглядаюцца ў адпаведнасці з:
- Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб"
- Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 кастрычніка 2007 года № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"
- Дырэктывай Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 года №2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва"