Начальнік фінансавага аддзела:
Заваляева Наталля Іванаўна
кабінет 425, тэл.: 224 78 57

Намеснік начальніка фінансавага аддзела:
Каравая Святлана Пятроўна
кабінет 423, тэл.: 257 93 92

Галоўныя спецыялісты фінансавага аддзела:
кабінет 430, тэл.: 355 94 19
кабінет 432, тэл.: 343 27 50, 318 37 57

Прыёмная фінансавага аддзела:
кабінет 423, тэл/факс: 263 13 54

Група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Галоўны бухгалтар:
кабінет 434, тэл.: 348 38 33

Вядучы бухгалтар:
кабінет 434, тэл.: 318 79 04

Час работы фінансавага аддзела:

Панядзелак-чацвер: 8.45 - 13.00, 14.00 - 18.00
Пятніца: 8.45 - 13.00, 14.00 - 16.45

Электронны адрас: Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. Для яго прагляду ў вас павінен быць уключаны JavaScript у браўзэры., Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. Для яго прагляду ў вас павінен быць уключаны JavaScript у браўзэры.


Фінансавы аддзел адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска

Фінансавы аддзел адміністрацыі Першамайскага раёна г.Мінска з'яўляецца самастойным структурным падраздзяленнем адміністрацыі Першамайскага раёна г.Мінска, надзелены правамі юрыдычнай асобы. У сваёй дзейнасці фінансавы аддзел падпарадкоўваецца галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта і адміністрацыі Першамайскага раёна г.Мінска.

Вырашаемыя пытанні: складанне бюджэтных каштарысаў адміністрацыі раёна, арганізацыя работы па размеркаванні, эканомным і мэтавым выкарыстанні бюджэтных сродкаў, выкананне бюджэтнага каштарысу адміністрацыі раёна, правядзенне мерапрыемстваў у межах кампетэнцыі.

Пытанні, якія разглядаюцца фінансавым аддзелам па заявах грамадзян:

18.16. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) ільгот па падатках, зборах (пошлінах), якія поўнасцю выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай плаце за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці, і транспартнаму падатку

18.17. Прыняцце рашэння аб змяненні ўстаноўленага заканадаўствам тэрміну выплаты падатку, збору (пошліны), пеняў

Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200

Рашэнне Мінскага гарадскога Савета дэпутатаў ад 04.02.2021 № 274

Прыём і выдача дакументаў па адміністрацыйных працэдурах ажыццяўляецца службай "адно акно" адміністрацыі раёна.

Фінансавы аддзел:

  • на падставе пакета дакументаў, прадстаўленых службай "адно акно", рыхтуе праект рашэння адміністрацыі раёна, даведку-абгрунтаванне да праекта рашэння і заключэнне.

Выдадзены дакумент па выніках разгляду заявы: выпіска з рашэння адміністрацыі раёна аб прадастаўленні (адмове ў прадастаўленні) ільготы. У выпадку прыняцця рашэння аб адмове ў прадастаўленні льготы адміністрацыя раёна пісьмова інфармуе заяўніка аб прычынах адмовы.

Адказны работнік за разгляд зваротаў, у тым ліку ажыццяўляючы папярэдняе кансультаванне - намеснік начальніка фінансавага аддзела - кабінет № 423 тэл.: 257 93 92

Прыняцце рашэння аб прадастаўленні маладой і шматдзетнай сем'ям фінансавай падтрымкі дзяржавы ў пагашэнні запазычанасці па крэдытах, выдадзеных банкамі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў, у тым ліку не завершаных будаўніцтвам капітальных пабудоў, якія падлягаюць рэканструкцыі і пераабсталяванню пад жылыя памяшканні

Рэгулюецца:

  • Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 04.07.2017 № 240
  • Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 02.08.2017 № 274

Прыём і выдача дакументаў па працэдуры ажыццяўляецца службай "адно акно" адміністрацыі раёна.

Фінансавы аддзел:

  • на падставе пакета дакументаў, прадстаўленых службай "адно акно", робіць разлік сумы фінансавай падтрымкі на дату прадстаўлення крэдытаатрымальнікам дакументаў;
  • рыхтуе праект рашэння адміністрацыі раёна аб прадастаўленні фінансавай падтрымкі;
  • ажыццяўляе пагашэнне запазычанасці па крэдытах з месяца, наступнага за прыняццем рашэння аб прадастаўленні фінансавай падтрымкі.

Выдадзены дакумент па выніках разгляду заявы: выпіска з рашэння адміністрацыі раёна аб прадастаўленні (адмове ў прадастаўленні) фінансавай падтрымкі. У выпадку прыняцця рашэння аб адмове ў прадастаўленні фінансавай падтрымкі адміністрацыя раёна пісьмова інфармуе заяўніка аб прычынах адмовы.

Адказны работнік за разгляд зваротаў, у тым ліку ажыццяўляючы папярэдняе кансультаванне - намеснік начальніка фінансавага аддзела - кабінет № 423 тэл.: 257 93 92

Зварот залішне выплачаных (спагнаных) у мясцовы бюджэт плацяжоў (іншых непадатковых прыбыткаў, у тым ліку штрафаў, якія накладаюцца ўпаўнаважанымі органамі)


Рэгулюецца:

Пастанова Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь і Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 23.12.2005 г. № 159/176

Вяртанне плацяжоў ажыццяўляецца на падставе наступных дакументаў:

  • заявы плацельшчыка (узор заявы знаходзіцца ў каб. № 434);
  • дакументаў, якія пацвярджаюць выплату грашовых сродкаў у мясцовы бюджэт;
  • рашэнні агульнага або гаспадарчага суда, іншай судовай пастановы, калі такая ёсць;
  • пацвярджэнне абгрунтаванасці вяртання арганізацыі, якая ажыццяўляе кантроль над выплатай дадзенага плацяжу (пры неабходнасці).

Зварот плацяжоў ажыццяўляецца ў безнаяўным парадку шляхам пераводу грашовых сродкаў плацежным даручэннем на рахунак плацельшчыка або іншага атрымальніка (юрыдычная або фізічная асоба, вызначаная судом). Пры адсутнасці ў плацельшчыка рахункаў у банку вяртанне плацяжоў ажыццяўляецца наяўнымі грашовымі сродкамі з касы банка.

Адказны работнік за разгляд зваротаў, у тым ліку ажыццяўляючы папярэдняе кансультаванне - галоўны бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела - кабінет № 434 тэл.: 348 38 33

Заўвага. Зварот дзяржаўнай пошліны робіцца на падставе звароту плацельшчыка з мясцовага бюджэту падатковым органам таго раёна, у бюджэт якога яна паступіла.