Фінансавы аддзел адміністрацыі Першамайскага раёна
Начальнік фінансавага аддзела:
Заваляева Наталля Іванаўна
кабінет 425, тэл.: 224 78 57
Намеснік начальніка фінансавага аддзела:
Каравая Святлана Пятроўна
кабінет 423, тэл.: 257 93 92
Галоўныя спецыялісты фінансавага аддзела:
кабінет 430, тэл.: 355 94 19
кабінет 432, тэл.: 343 27 50, 318 37 57
Прыёмная фінансавага аддзела:
кабінет 423, тэл/факс: 263 13 54
Група бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела Галоўны бухгалтар:
кабінет 434, тэл.: 348 38 33
Вядучы бухгалтар:
кабінет 434, тэл.: 318 79 04
Час работы фінансавага аддзела:
Панядзелак-чацвер: 8.45 - 13.00, 14.00 - 18.00
Пятніца: 8.45 - 13.00, 14.00 - 16.45
Электронны адрас:
Фінансавы аддзел адміністрацыі Першамайскага раёна г. Мінска
Фінансавы аддзел адміністрацыі Першамайскага раёна г.Мінска з'яўляецца самастойным структурным падраздзяленнем адміністрацыі Першамайскага раёна г.Мінска, надзелены правамі юрыдычнай асобы. У сваёй дзейнасці фінансавы аддзел падпарадкоўваецца галоўнаму фінансаваму ўпраўленню Мінскага гарадскога выканаўчага камітэта і адміністрацыі Першамайскага раёна г.Мінска.
Вырашаемыя пытанні: складанне бюджэтных каштарысаў адміністрацыі раёна, арганізацыя работы па размеркаванні, эканомным і мэтавым выкарыстанні бюджэтных сродкаў, выкананне бюджэтнага каштарысу адміністрацыі раёна, правядзенне мерапрыемстваў у межах кампетэнцыі.
Пытанні, якія разглядаюцца фінансавым аддзелам па заявах грамадзян:
18.16. Прыняцце рашэння аб прадастаўленні (аб адмове ў прадастаўленні) ільгот па падатках, зборах (пошлінах), якія поўнасцю выплачваюцца ў мясцовыя бюджэты, а таксама арэнднай плаце за зямельныя ўчасткі, якія знаходзяцца ў дзяржаўнай уласнасці, і транспартнаму падатку |
18.17. Прыняцце рашэння аб змяненні ўстаноўленага заканадаўствам тэрміну выплаты падатку, збору (пошліны), пеняў |
Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 г. № 200
Рашэнне Мінскага гарадскога Савета дэпутатаў ад 04.02.2021 № 274
Прыём і выдача дакументаў па адміністрацыйных працэдурах ажыццяўляецца службай "адно акно" адміністрацыі раёна.
Фінансавы аддзел:
- на падставе пакета дакументаў, прадстаўленых службай "адно акно", рыхтуе праект рашэння адміністрацыі раёна, даведку-абгрунтаванне да праекта рашэння і заключэнне.
Выдадзены дакумент па выніках разгляду заявы: выпіска з рашэння адміністрацыі раёна аб прадастаўленні (адмове ў прадастаўленні) ільготы. У выпадку прыняцця рашэння аб адмове ў прадастаўленні льготы адміністрацыя раёна пісьмова інфармуе заяўніка аб прычынах адмовы.
Адказны работнік за разгляд зваротаў, у тым ліку ажыццяўляючы папярэдняе кансультаванне - намеснік начальніка фінансавага аддзела - кабінет № 423 тэл.: 257 93 92
Прыняцце рашэння аб прадастаўленні маладой і шматдзетнай сем'ям фінансавай падтрымкі дзяржавы ў пагашэнні запазычанасці па крэдытах, выдадзеных банкамі на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылых памяшканняў, у тым ліку не завершаных будаўніцтвам капітальных пабудоў, якія падлягаюць рэканструкцыі і пераабсталяванню пад жылыя памяшканні |
Рэгулюецца:
- Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 04.07.2017 № 240
- Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 02.08.2017 № 274
Прыём і выдача дакументаў па працэдуры ажыццяўляецца службай "адно акно" адміністрацыі раёна.
Фінансавы аддзел:
- на падставе пакета дакументаў, прадстаўленых службай "адно акно", робіць разлік сумы фінансавай падтрымкі на дату прадстаўлення крэдытаатрымальнікам дакументаў;
- рыхтуе праект рашэння адміністрацыі раёна аб прадастаўленні фінансавай падтрымкі;
- ажыццяўляе пагашэнне запазычанасці па крэдытах з месяца, наступнага за прыняццем рашэння аб прадастаўленні фінансавай падтрымкі.
Выдадзены дакумент па выніках разгляду заявы: выпіска з рашэння адміністрацыі раёна аб прадастаўленні (адмове ў прадастаўленні) фінансавай падтрымкі. У выпадку прыняцця рашэння аб адмове ў прадастаўленні фінансавай падтрымкі адміністрацыя раёна пісьмова інфармуе заяўніка аб прычынах адмовы.
Адказны работнік за разгляд зваротаў, у тым ліку ажыццяўляючы папярэдняе кансультаванне - намеснік начальніка фінансавага аддзела - кабінет № 423 тэл.: 257 93 92
Зварот залішне выплачаных (спагнаных) у мясцовы бюджэт плацяжоў (іншых непадатковых прыбыткаў, у тым ліку штрафаў, якія накладаюцца ўпаўнаважанымі органамі) |
Рэгулюецца:
Пастанова Міністэрства фінансаў Рэспублікі Беларусь і Праўлення Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь ад 23.12.2005 г. № 159/176
Вяртанне плацяжоў ажыццяўляецца на падставе наступных дакументаў:
- заявы плацельшчыка (узор заявы знаходзіцца ў каб. № 434);
- дакументаў, якія пацвярджаюць выплату грашовых сродкаў у мясцовы бюджэт;
- рашэнні агульнага або гаспадарчага суда, іншай судовай пастановы, калі такая ёсць;
- пацвярджэнне абгрунтаванасці вяртання арганізацыі, якая ажыццяўляе кантроль над выплатай дадзенага плацяжу (пры неабходнасці).
Зварот плацяжоў ажыццяўляецца ў безнаяўным парадку шляхам пераводу грашовых сродкаў плацежным даручэннем на рахунак плацельшчыка або іншага атрымальніка (юрыдычная або фізічная асоба, вызначаная судом). Пры адсутнасці ў плацельшчыка рахункаў у банку вяртанне плацяжоў ажыццяўляецца наяўнымі грашовымі сродкамі з касы банка.
Адказны работнік за разгляд зваротаў, у тым ліку ажыццяўляючы папярэдняе кансультаванне - галоўны бухгалтар групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці фінансавага аддзела - кабінет № 434 тэл.: 348 38 33
Заўвага. Зварот дзяржаўнай пошліны робіцца на падставе звароту плацельшчыка з мясцовага бюджэту падатковым органам таго раёна, у бюджэт якога яна паступіла.